Publiek nodig?

Dat kan. 

Met de juiste timing, tools en media. Het succes van een merk ligt volledig in handen van de toeschouwers. Het publiek. Een merk is maakbaar, mits je er de tijd voor neemt. De tijd om te bouwen.

Door onderscheidend en innovatief te blijven val je op. Dat roept een gevoel op. Een merkgevoel dat aanzet tot actie. Dat moeten we opzoeken.

Business Case

DE BUSINESS CASE

Is er een businessplan? Wat is de huidige marktpositie? Wat zijn de uitdagingen en bedreigingen? Zijn er nieuwe producten die in de markt gezet moeten worden? Sales voldoende op peil? Wat zijn de targets en prognoses? Waar liggen kansen? Hoe is de organisatie ingericht? 

Er zijn talloze vragen te bedenken waarmee je meer inzicht krijgt in de positie van je bedrijf. Het succes zit meestal in het totale plaatje. Het is goed om echt inzicht te krijgen in de uitdagingen, kansen en unieke waarden van je bedrijf. Dan heb je een vertrekpunt voor een strategie. Een groeistrategie met alle ruimte voor doorontwikkeling, ondernemerschap en nieuwe ideeën. 

Meer uit je case halen?

  • Marktanalyse en positionering
  • SWOT-analyse
  • Prijs en product 
  • Confrontatiematrix
  • Doelgroeponderzoek
  • Salesorganisatie en funnel
  • Consultancy MT

Strategie

MERK- EN MARKETINGSTRATEGIE

Waarheen, waarvoor en hoe? De roadmap voor het bouwen aan je merk, voor de langere termijn. Hoe gaan we de gewenste positie in de markt bemachtigen? Welke doelgroepen gaan we activeren? En welke unieke claims gaan we uitdragen? Een effectieve strategie voor de komende 5 jaar. Met het DNA van jouw bedrijf. 

Hulp en advies nodig? 

  • Customer journeys (klantreizen)
  • Doelgroepen en speelveld
  • Identiteit, imago en merkwaarden
  • Propositie, positionering en claims
  • Marketingstrategie en organisatie
  • Scan en analyse bestaande middelen en media


Plan

MARKETINGPLAN, CONTENT & TACTIEK

Een scherp beeld van de doelgroep met focus op het product en resultaat. Marketing is inspelen op menselijk gedrag. Sterk begrip van de doelgroep en de doelen van organisaties zijn altijd uitgangspunt. In het marketingplan zijn de bedrijfs- en marketingstrategie verwerkt tot een effectief plan van aanpak. De tactiek die hoort bij het succesvol laten slagen van de gekozen strategie. Aan een strategie heb je niks zonder plan voor de uitvoering. En uitvoering is alles.

Strijdplan nodig?

  • Marketingplan 
  • Brand stories
  • Interactieontwerp 
  • Contentstrategie
  • Marketingkalender
  • Evaluatie, winst & verlies

Media

EXECUTION IS EVERYTHING

De vormgeving van de boodschap, het interactieontwerp van een site, een onderscheidende campagne. We doen het allemaal. Met een team dat bij de opdracht past. We denken in 360° en maken onder andere: printcampagnes, websites, bedrijfsfilms, infographics, commercials. Elk team bestaat uit de absolute toppers binnen hun vakgebied. Het beste van de besten.

Meet the team :)

  • Campagnes
  • Brand manual
  • Websites
  • Copywriting
  • Storytelling
  • Infographics
  • Video

Testen En Meten

MEET JE SUCCES

Wat doe je met de resultaten? Hoe optimaliseer je campagnes met gebruik van analyses? Wat moet beter en wat gaat al goed?

Allemaal waardevolle vragen om je marketingacties doorlopend te monitoren en ervan te leren. Eén campagne is geen campagne en marketing is continue inspelen op de markt. Niet alleen vandaag.

Bijsturen? 

  • Usertests
  • A/B
  • Analyses
  • Winst en verlies
  • Evaluatie en opvolging
  • Sales en service
  • Retentie

Samenwerken? Vragen of meer info nodig? Neem dan contact op.