EVEN VOORSTELLEN...

Even voorstellen. Ik ben Sanne Witkamp en eigenaar van Ketch. Ketch is te huur. Ik werk alleen, of met een flexibel team van professionals. Ik werk uitsluitend samen met sterke partners. Die hoge kwaliteit kunnen leveren. Bij elke opdracht wordt bekeken welke specifieke kennis en ervaring nodig zijn om het beste resultaat te realiseren. Omdat uitvoering alles is en geen opdracht hetzelfde. 

Zo. Nu weet je wat we doen. 

Ik houd van direct contact met opdrachtgevers. Bel of mail me. Met je vraag. Of je probleem. Dan maken we een afspraak om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Gewoon, vrijblijvend. Met koffie of een boterham. 

Wie rekent, rekent op Ketch. 

Over de kosten kan ik kort zijn. Het kan soms voor weinig, en soms voor veel. Alles hangt af van het gewenste bereik, de bestaande middelen enzovoorts. We doen ook projecten voor de lol en niet voor de centen. Dus als ik jou was, zou ik gewoon bellen. Dan kom ik met een prijs. Of jij komt met een budget, en ik geef aan wat we daarvoor kunnen doen. Wel zo simpel. 

Sanne Witkamp

Sanne (1976) is cultureel antropoloog én marketing strateeg. Na jarenlang ervaring te hebben opgedaan in verschillende functies op gebied van sales, marketing en beleid richtte zij in 2010 Ketch op. Sanne onderneemt mee en adviseert bedrijven en organisaties op gebied van merk- en marketingstrategie. Daarnaast heeft zij uitgebreide kennis en ervaring op gebied van online branding, doelgroepgericht communiceren en content marketing. 

Karin van Iterson

Karin van Iterson. Art director, vormgever, creatief. Karin denkt in concepten en beelden Sterke, aansprekende beelden. Beelden met een verhaal. Een passende identiteit die vertelt wat de opdrachtgever wil overbrengen. Eigen en onderscheidend in alle eenvoud. "Ik maak wat ik mooi vind, dat maakt dit werk zo ontzettend leuk. Veel belangrijker is dat ik goed luister naar de wensen van de klant. Hoe kan ik die vertalen in een opvallend, uniek concept dat de doelgroep aanspreekt?"  

Meer over Karin

Herbert van Hoogdalem

Even voorstellen. Herbert van Hoogdalem, Professional Outsider. Herbert weet als geen ander door te dringen tot de kern, de essentie van een merk. Om (wat hij noemt) een Big Idea te vinden waarmee campagnes en communicatie geladen kunnen worden, moet je Herbert hebben. "In de keiharde reclamewereld leerde ik wat ondernemen was, en dat er geen probleem is dat niet te kraken is. Als mens groeide ik van de talloze fouten die ik mocht maken, en waarvoor ik jou nu kan behoeden. Als (business)coach geef ik Mensen en Merken hun Magie & Bezieling terug." 

Meer over Herbert

Jappe Croon

Jappe is ondernemer pur sang én media-adviseur. Al ruim 23 jaar werkzaam in media & marketing. Zijn expertise ligt op het gebied van adviseren en begeleiden van alle fasen van contentmarketing. Van contentproductie tot distributie. "Ik help bedrijven om op de juiste manier hun boodschap te formuleren, deze op de juiste platformen te distribueren om zo uiteindelijk de passende doelgroep te bereiken. Dat kan in allerlei vormen: print, web, social, events, podcast en nog veel meer."

Meer over Jappe

Kennismaken?

s.witkamp@gmail.com

info@ketch.nl

06 19 16 23 99 

Wie zijn wij?

Sterke partners

Ketch is samenwerken. Samenwerken met sterke partners. Copywriters, art directors, marketeers, filmmakers, webtovenaars, social media goeroes en allerhande ander talent maken Ketch. Ketch wérkt. 

Klanten weten waarom

KETCH werkt(e) voor: Erasmus School of Law, TVVL, Veiligheidsregio Noord-Holland Noord, Colorscan, Marginpar, Uneto-VNI, Bioscopen Leiden, ThePostOnline, ADSE (Consulting & Engineering), FNV Zelfstandigen Bouw, Technisch Bureau Afbouw, Bedrijfschap Afbouw, Luba Groep, Zilverline, SURFnet, Universiteit Leiden, Gemeente Leiden, SWIS, Vink Bouw, Interpulse, Platform Gevelisolatie, e.v.a.